#543 - städat!

Såhär fint städat är mitt rum =D


inte en pryl på golvet! ( har dock inte dammsugat ännu )


Alla papper som låg där under är nu för evigt kastade! Hoppas det inte var nåt
viktigt. heheh


wii spelen har fått en egen plats uppe på hyllan, äntligen har jag nånstans att he dom.. . . . .


mina porslinshundar , som får stå där tills vidare.. (plus att jag hittade lite stickers
som jag bara va tvungen att sätta fast nånstans.. haha, ser ni den fina meningen
jag skapade? "yla på en kreativ lagom finnig kossa"


satte upp smycken o sånt tjafs på denna (tog idén av tezza om jag minns rätt :) )



vovvarna ska vara mitt i allting också såklart. ehhe

nämen nu ska jag ta och läsa lite bloggar och sånt. Konstigt nog så vaknade jag halv 2 idag.. förstår inte hur jag lyckades sova så länge, det har jag inte gjort på åratal.
jäjä, bajbaj:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0