#542 - Fint!

Fick nåt ryck denna natt och storstädade mitt rum!
Gick igenom alla lådor, kastade massa papper och hittade en teckning som Johan Israelsson (?) hade ritat. Ingen aning om vem det är.. läskigt att den hamnat i mitt rum... haha =D
aja, nu är det iallafall fint här inne!
Hittade även små porslinsglashundar som jag köpte för några år sen i sthlm, haha, sprang ner och köpte nya varje dag=) Hade ingen aning om vars jag hade dom, men nu har jag hittat dom, se bra :D

Sen nåt år tillbaka (om inte mer) så har det varit  en klocka gömd, någonstans i mitt rum, som pipit lite nu  och då, och jag har inte kunnat hitta den! - förrän nu! haha, det är bra med storstädning, borde kanske göra det lite oftare. heheh.

Jäjä, vet att det är tråkigt att läsa utan bilder, ska bli bättre på att ta nya bilder! ( och orka lägga in dom )

Nu ska jag lägga mig och läsa lite och sedan sova =D gnat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0