#541 - tjoho!

Nu är jag hemma från ratan igen efter att ha varit där sen igår :)
Hos toves pappa alltså. Mysigt var det där! Hon och hennes lillebror har en liten stuga var, som är som ett enda rum. och stugorna ligger bara några meter ifrån själva huset, sypermysigt ;D Ialafall så spelade vi mitt wii som jag tog med mig och såg massa filmer, men jag var så tråkig och somnade tidigt. Men jag var verkligen supertrött :( haha.

Min hund vida följde ju också med, hon stortrivdes!

bilden tagen imorse.

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på tv, kanske ta något och äta också! hujdå :)

Kommentarer
Postat av: Malin ♥

jadå jag hade en bra helg :) hur är det med dig ikväll då? Kram

2009-03-03 @ 23:32:17
URL: http://malliwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0