#537 - äckliga djurplågare

Jag är inte vegetarian, jag tycker inte att det är fel att äta djur, det går i en ond cirkel, dom flesta djuren äter andra djur, men människorna måste väl endå vara dom enda som plågar djuren innan dom dödas?


Människor som gör sånthär mot djur borde själv få prova på att bli hängd i foten i taket och få armen avknipsad, och sedan bli slagen till döds!

Vars är världen påväg egentligen? Fattar inte att det finns såna sjuka människor.

Måste man verkligen dunka djuret mot väggen eller slå det eller kasta det för att döda det?
fyfan säger jag bara..

vad tänker folk när dom börjar jobba som detta egentligen? Var det här vad dom ville göra när dom var små?
"min högsta dröm är att bli en djurplågare". Nej såklart inte, men varför ens ta emot ett sånt jobb?


Nu ska jag gå och krama min hund som har tur att inte vara någons middag i vietnam!

Kommentarer
Postat av: Zäta

djurplågeri är de som gör mig mest upprörd. det är så hemskt och finns inget man kan göra. :(

2009-03-01 @ 18:31:31
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz
Postat av: monica

Så hemskt :(

2009-03-03 @ 22:48:47
URL: http://mooniica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0