#485 - Helg!

Ja nu är det helg för min del, ganska härligt.
Aja, skoldagen började med Naturkunskap i en timme, sen idrott och sen lunch. På idrotten var det nästan bara teori så det var ju najs. Och ja, på lunchen gick jag och daniella och kollade på sköldpaddsbäbisar(vi såg bara en, den andra va ba borta). Men den var ialalfall ursöööööööööööööööööt bllööööööööööööööööööööööö jag vill ha!

Aja, Sen så skulle vi fara på studiobesök på nå stjärngrejs, vet inte vad det hette, men vi skulle iallafall mötas på ett ställe på forslunda 20 i 1. Så vi började gå dit och när vi kom fram så såg vi ba hur dom for iväg med minibussen! vi ba oh noo och började småspringa men hann inte, så vi trodde att vi va fast på forslunda.. men ja vi hade tur, Emil (som just börjat i vår klass, har dock bara två lektioner med oss) kom och hämtade oss, pheew. Linda och Jenny åkte också med han.. hur det hela gick till vet jag inte, men jaja whatever, vi kom iallafall fram till stjärngrejset. Det var faktiskt ganska så intressant=D

Vatten kan koka utan värme, Vatten fryser utan luft och man kan "blåsa upp" ballonger som det redan är en knut på! haha där ser man, lite av det jag lärt mig idag. Sen så har jag lärt mig en massa om stjärnor och om det blir varmare på mars och allt vatten smälter så tänker jag flytta dit. Vi fick se på en stjärnhimmel också. Man låg i nån fåtölj(?) och kollade upp i taket, Ni som har varit på cosmonova vet vad jag menar om jag säger att det var som en rund skärm i taket, helt coolt tep. Det var ganska kul faltiskt!

Sen när vi skulle hem så for alla ba, poff. Men vi hade (nästan) tur för vi såg en buss som gick  till stan. Så vi började vandra mot bussen, och precis när vi var brevid bussen så åker den iväg!!!!!!!!!!!? hahah, så ja vi fick gå till stan. Men nuuu är jag hemma och har just kollat på one tree hill, det är najs!

Föressten så har min mobil gått sönder!!!!!!!!!!!!!

Har en sånhär mobil

Och nu har (tror jag) en skruv  där inne gått sönder så att den inte går att skjuta igen! Helt tråkigt, så nú kommer jag måsta lämna in den! bajs också.

Föressten så blir det inte så mke nyare bilder nu när jag är hos pappa, eftersom jag har min kabel till mobilen hos mamma, men ja, jag får läggga in alla bilder när jag kommer dit!

nu ska jag kolla på film tror jag, eller kanske sova..  hmmmm får se.

ha en terevelig kväll! =D

Kommentarer
Postat av: tezza

JAG VILL OCKSÅ HA HELG

2009-01-29 @ 17:39:22
URL: http://ttezza.blogg.se/
Postat av: tezza

jaa.. jag tror de :O .. haha



för ajg kommer aldrig på några :O hahah -.-

tyst de var.. ehm.. meningen att de skulle bli ett R där!!!!!

2009-01-29 @ 19:46:02
URL: http://ttezza.blogg.se/
Postat av: amanda

ja men ändå härligt ju :O

2009-01-30 @ 10:51:40
URL: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: maddeh

du kan ta ut den där skruven själv, det gjorde jag :)

2009-01-31 @ 21:45:39
URL: http://maddiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0