#484 - Godmorgon!

Okej eftersom jag inte skrev nåt igår kväll så får jag ta och berätta om gårdagen idag. Det började såklart med skolan, på lunchen for jag och Daniella till miasgrill och mötte upp tezza också käkade vi där (tycker fortfarande lite synd om dig daniella som inte fick en milkshake :( ) .
Aja, Sen efter skolan så for jag till papa och gick ut med Vidis. Efter ett tag kom tezza hit med sin dator också brände jag ut nå filmer åt henne o tog lite filmer av henne o mjusik osv, blev bestämt att jag skulle följa henne och sanne på bio på lördag också, blir nog sköj :)

Sen igår kväll hände det något väldigt konstigt.  Typ  vid halv10 så låg jag i sängen me soffan och sen blev ja ba supertrött, kunde knappt hålla i datan haha så ja ba stängde av den, la mig ner och somnade direkt. hm, ja men jag är iallafall pigg nu så jag ska inte klaga :D (jag låg såklart inte i sängen med soffan, det skulle stå datorn, men sen var det ju ganska komiskt så det får stå kvar)

aja, nu ska jag kolla på tv skulle jag tro ett tag och äta upp mina mackor=)
häjda!

Kommentarer
Postat av: tezza

haha =D tlöööööttt

2009-01-29 @ 08:59:52
URL: http://ttezza.blogg.se/
Postat av: amanda

vene, men om vi bor på vandrarhem och typ åker dit med buss eller tåg så borde det bli billigt.. -.-

2009-01-29 @ 09:44:25
URL: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: sassa thörnell

www.zoovillage.com

2009-01-29 @ 17:05:12
URL: http://hooot.blogg.se/
Postat av: Anonym

snyft

2009-01-29 @ 22:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0