#477 - Tisdag

Nu är det tisdag igen ja, känner mig pigg även om jag vaknade 6 och somnade vid halv 3. Otroligt endå att jag somnade halv3, här har jag lyckats vända på dygnet, provar endå lägga mig ett tag innan halv 3 och jag somnar. Men jag klagar inte=D
Har ju fått sova lite nu såå.. okej,
Denna dag väntar
Skola:
Matte prov (som jag tror kommer ta ca 30 minuter) och därför blir det
Lunch i typ 3 timmar
Samhällskunskap
Svenska

Sen ska jag till mama ett tag, förhoppningsvis så kommer pappa att hämtar mig när jag ska dit så jag slipper gå eftesom jag inte har busspengar. Men han hämtar mig nog. Sen ska jag väl inte göra så himla mycket, hoppas dock att vi får igång  internet  på den här datan nu då! Annars blir det inge kul.

Skitjobbigt är det att jag letar efter en snook låt som jag vill ha men jag vet inte vad den heter, arghh.. Men jag tror att jag kanske har den på min gamla dator hos pappa, hoppasss...

Nej nu ska jag kolla lite på Vakna med the voice och sen göra mig i ordning. :)


och jag kommer sakna digggg =( blööh. och lucy också såklart
Hon är inte blind på ena ögat även om det kanske ser ut så på bilden,
av någon konstig anledning heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0