#473 - damn it

Somnade vid  nio imorse, lite före tror jag.. Men ialalfall så ställde jag väckarklockan på 1, somnade om ganska så fort, såklart. men vaknade lite då och då så tillslut så var jag helt vaken vid 4 (trodde jag) Låg kvar och gosa me vovven som låg o sov brevid. sen poff somnade jag om och vakande vid 5. yey. Men så kan det gå. Funderar på om jag ska plugga på matten idag eller imorn. Kankse pluggar lite  ikväll lr nå. får väl se hure blir.


trött hund som inte vill ha en blixt i ögona och har chipssmulor på huve

Kommentarer
Postat av: Monica

Hih sweet :D

Jaa gör det, förstår det. Det var inte världens bästa kvalitet. Roligare att se enfilm med bra kvalitet :)

2009-01-25 @ 17:53:34
URL: http://mooniica.blogg.se/
Postat av: amanda

JA!! VI GÖRE!! SERRI :D

nämen vi måste fara i sommar plzzzzzzzz

2009-01-25 @ 20:57:43
URL: http://ammizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0