#461 - Tjolahoo

Igår så for jag till Amanda vid klockan 10, och var med hon, kl och alex. Det var väl rätt så kul till en början, sen blev jag lite uttråkad och väldigt trött så jag tänkte fara hem, eftersom de va mitt inatten och jag smsade tove så bestämde hon att hon skulle följa mig en bit hem, för hon hade tråkigt, fast såklart slutade det med att jag for hem till henne, det var svinkallt ute! Så då var jag hos tove tills bussarna började gå igen och då tog jag bussen hem. Jag var väl hemma ungefär halv 7 imorse och sovde sen till 2. Somnade sen om igen vid 4 - halv 5, och vaknade för en halvtimme sen.

Nu ska jag snart se Balto<3

filmen får mig att grååta! Just också att själva
handlingen är baserad på en sann historia
också!

Kommentarer
Postat av: Anton Kraft

vad handlar filmen om? :) snygg design förresten ;D Gillar verkligen din header :)

2009-01-18 @ 20:17:55
URL: http://antonkraft.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Hej. Vilka läckra bilder du har i headern. Älskar vargar. Just nu har jag en fototävling. Om du vill kan du gå in på min blogg och rösta på ditt favoritfoto.

ha det gott



2009-01-18 @ 20:43:28
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0