#443 - God morgon!

Jag har inte sovit alls men känner mig än så länge inte så trött.
Känner mig dock väldigt dålig. har hostat hela natten, mitt huve värker och skulle helst bara gå och lägga mig i sängen och sova hela dagen. Men har iallafall kommit fram till att jag ska gå till skolan idag. Det är ju trots allt bara halvdag. och idrotten lär jag väl knappast vara med på idag. Så då är det endast en lektion men tänker endå vara med på teorin på idrotten. (Om det inte nu skulle vara så att vi börjar med Naturvetenskap idag, då kommer vi sluta 20 över 4). Men Daniella sa att det börjar nästa vecka typ. Så då äre nog så!
Bussen går iallafall om ca en halvtimme till stan. Så jag kan ligga och kolla på tv ett tag till iallafall.

Här är iallafall dagens klädval;

Inget speciellt alltså. Har aldrig varit så mycket för att klä upp mig i skolan.
Klä upp mig för att fara till ett ställe som jag helst bara vill slippa? Nej då
har jag hellre bekväma kläder.

Som ni ser så är hundarna uppe och joinar mig så här tidigt på morgonen=)
haha, nu ska jag lägga mig i soffan!

Hoppas alla får en bra start på dagen!

Kommentarer
Postat av: Monica

Jadå idag känns det bättre men magen gör fortfarande ont, undrar vad det kan vara. Hahah menar du det? skulle aldrig orkat, då skulle jag lägga mig och sova (A) men bra kämpat, men det kanske inte var meningen att du skulle till skolan idag :D du missa ju bussen.

2009-01-08 @ 12:36:02
URL: http://mooniica.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Söta hundar ^^ vad är det för raser?

2009-01-09 @ 19:38:09
URL: http://jenkanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0