#427 - GE DIG!

Är fortfarande sjuk. Hade typ feber imorse, halva ansiktet värkte typ, mest runt ögat och jag kunde typ inte andas med näsan, och när jag andades med munnen så började jag hosta, trodde typ jag höll på dö! Fast så vare ju inte. Hade sovit konstigt också så min nacke gjorde jätteont också.. typ det kunde inte bli värre lixåm.
Aja, nu har jag slutat tycka synd om mig själv, för på torsdag tänker jag vara frisk. annars kan ju gud ta sig i röven.
Mitt huve dunkar så mycket så jag tror att jag dör nu.

Igår så var vi iallafall på droskan och käkade, jag, amanda, tezza, madde, tove och sanne. Första gången jag åt där men det var faktiskt riktigt gott. Önskar att jag åt lite mera faktiskt. Men haha, ja jag kan ju inte precis springa tillbaka nu, om det vore så enkelt. Sen skulle iallafall jag, amanda och tove på bio och se twilight, men den började inte förrän halv 10 och klockan var typ halv 7, så det sket ju sig direkt.

Jag tänker faktiskt inte blogga mera nu, för inte är det väl kul att läsa trista inlägg=)
Men skönt är det ju att skriva av sig. japp hejdå hoppas alla andra sjuklingar blir friska snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0