#426 - asså vafan?

jag kan inte sova och nu var jag bara tvungen att skriva blogg..
Sitter och kollar på teletubbies, och dom som har sett det vet att när dom ska visa sånadär filmer som dom gör i dom flesta barnprogram, såna där 5-10 minuters filmer, dom visar dom i sin mage eller vafan de är.. de blir en liten tv på deras mage.. aja iallafall så visade dom en film som var ca 5 minuter som handlade om nå barn som skulle ha ögonbindel och gissa vad olika frukter var för frukt.. och sen när det var slut, så säger en av dom där teletubbiesarna; igen igen igen!
Också visar dom samma jävla program igen? Jag menar har dom så jävla dålig fantasi. Inte ens barn kan väl tycka att det är roligt att se samma skit igen?

Var bara tvungen att ta ut min (egentligen onödiga) ilska på nånting, tur att man har bloggen!
nu SKA jag sova.. godnatt!

Kommentarer
Postat av: amanda

http://sicastyle.se/2009/01/02/arets-blogg-2008-rostomgang-2/#



rösta :( emokutt

2009-01-03 @ 20:52:17
URL: http://ammizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0