#425 - hellu

Som dom flesta som känner mig säkert vet, så är det väldigt svårt att få igång internet på min dator. Jag har inte trådlöst till min bärbara så jag måste koppla in en såndär sak bak i datorn.. och jag måste hålla på ett tag innan internet börjar funka - om det börjar funka. Alltså dra ut den och he in den flera gånger innan det vill funka.
Aja iallafallll, så testade ja ba, vet inte riktigt varför, med att he in internetsladden sammtidigt som jag släckar taklampan.
så mamma stoppade in internet sladden exakt sammtidigt som jag släckte lampan - och det funkar! Har provat två gånger och det funkar verkligen. Kanske bara är slumpen också, men iallafall.. det funkar! helt otroligt bra.

känner att jag förklarade väldigt dåligt.. hoppas nån människa där ute förstår...
HEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0