#424 - Godmorgon!...?

Vaknade först klockan två idag, sen somnade jag om och vaknde klockan 6 av att mamma skrek att ja skulle kliva upp. Så jag klev upp, några sekunder senare kom pappa med pizza till oss. Så ja, jag åt frukost klockan 6 idag, och nu när jag har ätit så sitter jag här och kollar på "hur man blir av med en kille på 10 dagar" . Den är ju inte dålig!

Aja iallafall.. Gårdagen:
Började med att jag satt och kollade tolvslaget hemma, "ring klocka, ring" på tv. Okej tydligen itne många som ser det, men föfr mig är det som en tradition att se det, sen efter tolvslaget gå ut. men igår så stannade jag hemma efter tolvslaget, sen kom kl, amanda och alex och mötte mig vid klockan 1 och sen for vi förbi amandas mormor en stund och kollade på bilder från när amanda var liten, så söt =D hihihi. Och ja sen åkte vi hisss... upp och ner, ner och upp ett tag.. haha och sen så for alex hem och jag, amanda och kl for hem till amanda. Satt där och spelade xbox, pratade, satt vid datorn osv. Slutade med dampskratt och ja sen for jag hem typ klockan 7 på morgonen. Somnade typ så fort jag kom hem, helt slut.

Men nu tänker jag kolla på filmen!=D hejda

Kommentarer
Postat av: tezza

jaa, spelar sims hela tiden :D hihi..

vilka spel äre du har?:D

2009-01-01 @ 22:32:43
URL: http://ttezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0