#533 - god morgonn

Blev just väckt av att Tove ringde och kunde sen inte om somna om.. men det var väl kanske lika bra..

Aja igårkväll så for jag till tove vid kl. 8, sen så snackade vi ba lite skit o bara pratade lite om allt möjligt ;) haha sen for vi hem till mig vid halv 10, då kollade vi lite på en film på tvn och sen så kollade vi på Patrik 1.5 , det var första gångne jag såg den men den var ju helt okej faktikst ;D

Jag har fortfarande inte hittat min Minneskortsgrejs så jag kan lägga in bilder på datorn från mobilen.. vad argg jag  bliir..
Ska leta den snart, och fråga mamma om hon vet vars den är, hon fick nå ryck och städade mitt rum för ett tag sen så hon kanske gömt undan den=)

Nu ska jag chillla lite vid datorn och sen äta något!
Hoppas alla hade en trevlig fredag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0