#532 - Nu gör jag en liten come back..

Har varit väldigt dålig på att blogga, men skola, möten, ännu mer skola, praktiktjafs, prov. Jag har inte orkat. Men nu har jag ätnligen lov, så nu blir det nog massor med blogg tror jag ! Letar efter min sak till mitt minneskort så att jag kan lägga in bilder, men jag hittar det inte =( Ska fortsätta sökandet snart!

Aja nu sitter jag med rullar i håret och väntar på att det ska bli lockigt! haha, och lyssnar på musik och smörjer in min torra hud. Senare blir det att gå förbi Tove, roligt!
Var så längesen nu så det är dags att ta igen lite :) På måndag kanske jag ska följa med henne ut i skogen hem till hennes pappa, blir nog skojsigt!

Nu ska jag Fortsätta leta lite och sen göra mig i ordning!
Hoppas alla får ett trevligt lov, och till er som redan haft lov , ha en trevlig helg! =D

Kommentarer
Postat av: JONNA

sv: haha nej verkligen inte : )

2009-02-27 @ 23:05:07
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Michelle

sv:

Hahha, där hade jag velat gå i skolan!

Vi får typ alltid äcklig mat med massa fettklumpar och benbitar..

2009-02-28 @ 11:38:50
URL: http://michellepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0