#517 - god dagens!

Alla hjärtans dag är överskattat. Att nämna det är överskattat. Men iallafall så tänker jag sitta hemma och mysa och kolla på massor med filmer. Men det var inte det jag tänkte skriva nu, tänkte börja med att berätta lite om gårdagen, eftersom jag inte gjorde det igår.


Började med att jag försovde mig, skyndade mig och tog sedan bussen ner på stan, var där 10 i 7 så jag hann ganska precis med bussen som går till forslunda 5 i 7.. 
Så kom jag dit och hade ett möte kvart i 9. gick väl sådär jag fattade inte själva principen med mötet, kändes helt ovärt. Har dom inget vettigt att komma med så är det väl ba att ringa liksåm. men jaja, =D
Blev på lite dåligt humör efter mötet kände jag, vet inte varför men det försvann ganska fort :)
tråååååååkigt att daniella nu ska praktisera med nå annat, i "ladugården" heheh, nej. JAg får helt enkelt skratta åt mina egna skämt hädanefter. HAHA, .. .. .

Aja, Sen for vi ut och åkte.. nån konstig.. fyrhjulig sak.. video  kommer sen eftersom youtube är så satans segt så jag får damp..
vi for iallafall då iväg och huggde lite sly och jag fastnade i snö som typ var enda upp i midjan, så skulle daniella dra loss mig och jag ramlade och fick snö fulla byxorna.. var jättekallt :(
sen for vi tillbaka och skulle ställa in fyrhjulningen i nånstan.... .. vet itne vad det heter, men då var det någon fet planka ivägen för ingången så då skulle vi flytta på den.. och den var tung och den for omkull och daniella fastnade med sin hand under plankan och det vart ännumer skrattdamp och ja.. hahah det var ju faktiskt fredag den 13onde.. sånt får man väl räkna med då.. ellerhur? :) haha

nu snart så ska jag ta med mig lucy och gå till pappa för att käka middag och sen blir det att fara hit till mamma igen och äta massa gott=)

det var allt jag hade tänkt skriva nu, hoppas alla får en trevlig alla hjärtansdag.=)


Kommentarer
Postat av: daniella

trädgård!!!växthus.. ja

hehe det var ett rolig jobbdag

tycker också det är tråk att vi inte jobbar me varann !! de har varit mycket niciga skrattanfall

2009-02-14 @ 16:02:30
URL: http://sittingonthefloor.blogg.se/
Postat av: Dragana

Ha en trevlig Alla Hjärtans Dag!.

2009-02-14 @ 16:12:38
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: Lisa

ja verkligen=)!!

2009-02-14 @ 22:31:06
URL: http://lisani.blogg.se/
Postat av: Eveline

haha precis, ibland =) glad alla ♥-dag!

2009-02-14 @ 23:17:52
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0