#491 - trött!

Har bilder som ska in på bloggen, men dom får helt enkelt komma imorgon.
Hade denna dag ganska tydligt planerat.

1. kliva upp kvart över 5 (blev halv6) fara till praktiken.
2. Fara hem till pappa och komma hem vid halv 5 - 5 (blev tidigare, alltså kl. 4)
3. Äta middag, sen vänta på att fara till mamma
4. Plugga.

Nu är det ju så att jag hade planerat att vara hos mamma före kl.6, och så visar det sig att jag inte är här förrän nu, ca halv 9. Hde också tänkt lägga mig tidigt ikväll eftersom jag är hur trött som helst! Orkar inte ens starta min dator, inte skoldatan heller, jag vill sova! Ska lägga mig och kolla på tv tills jag somnar! Nu blev det inge plugg. Kunde pluggat ett bra tag hos pappa om jag bara vetat att det skulle bli så sent istället för att sitta och vänta. Men whateva, jag får plugga imorn eller nåt eller aldrig!

Nu säger jag godnatt så hörs vi imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0