#489 - Lite bio och lite bilder


Igår var jag på bio och kollade på I taket lyser stjärnorna, filmen som är baserad på Johanna Thydells bok. Jag tycker själv att filmen var bra, men dom jag såg den med tyckte inte att den var så bra, haha. Men ja, jag kan hålla med dom om att boken är mycket bättre! Men jag tycker att filmen är sevärdig!=) Fast eftersom den inte var superbra, så hade jag nog hellre sett den på tv istället för att slänga ut 100 kr på filmen, hm.


mina söta m&m´s som jag fick med mina popcorn igår! hihi



Här kommer lite random bilder som skulle in på bloggen för ett tag sen men som jag inte kunnat lägga in;

I onsdags så var jag, tezza och daniella på mias på lunchrasten, var nyss sugen på skräpmat men det försvann ganska fort nu när jag såg denna bild.


vida har så supersöt svans när hon äter! haha den ser ut som en korv



Jag och Daniella gick och kollade på sköldpaddsbäbisarna i torsdags på
forslunda, den (det skulle vara två men vi såg ba en) var asööööt, skitliten!

här ser ni hur stor dom stora är;




Denna bild tog jag imorse, När det är snö och sol ute och himlen är alldeles blå så får jag stoooor lust att fara till stugan och köra skoter! Det var skitlänge sen nu men det är ju superkul :( Sen sammtidigt får jag vårkänslor, ja för snart så kan man ju plocka bort jackan och bara ta på sig en tjockare munkjacka när man ska ut, snart är det vår! vilket betyder att det inte är sådär jääääääääääääääääättelänge kvar till sommaren, nu är det februari, sen är det mars sen är det april sen är det maj o då är ba allting najs


Kommentarer
Postat av: smonki by selma

varsågod, hoppas jag med hihih:P

2009-02-01 @ 12:10:26
URL: http://smonki.blogg.se/
Postat av: maddeh

hhah, precis ;p

2009-02-01 @ 12:55:50
URL: http://maddiish.blogg.se/
Postat av: sassa thörnell

jag såg den filmen på bio i fredags, en jättebra film men jag har inte läst filmen. Men är riktigt sugen på att göra det nu. en sevärd film !

2009-02-01 @ 19:23:50
URL: http://hooot.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ; "var nyss sugen på skräpmat men det försvann ganska fort nu när jag såg denna bild. "

2009-02-01 @ 21:45:03
Postat av: Liene

så synd att en film aldrig kan bli lika bra om man läst boen före, men men.

Vad söta sköldisar på bilderna där:)

2009-02-01 @ 22:42:37
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0