#259 - snart helg!

idag så hade vi 2 lektioner som vanligt på torsdagar, och jag hade en såån tur. På idrotten skulle vi in till stan och ha thaiboxning, vilket betyder att jag slapp gå hem. Kunde ju ta bussen från stan direkt efter idrotten, nice! Så då var det avklarat. När jag satt på bussen så smsade tezza och sa att hon ville att jag skulle komma och vara med henne nu första dagen på hennes nya skola för hon ville som inte gå runt själv, och jag förstår henne. Ganska läskigt att komma till en helt ny skola sådär. Så så fort jag kom till ersboda, sprang jag hem och hämtade pengar och satte mig på nästa buss till sjukhuset, och sen for jag till östra(där hon ska gå). Så hon fick nycklar, skåp och kläder och sånt som hon skulle ha, sen så satt vi och väntade typ... i onödan på en sak, och sen så for vi till stan. Då var vi vrålhungriga så vi for till mias och käkade skrovmål. mums, onyttigt och gott=D

Efter det fick vi skjuts hem, och ja, nu sitter jag här. käkade middag för ett tag sen (igen), men vi skulle ju käka varmkorv, det är ju gott! :) haha. Ja och om 20  minuter så börjar idol. Inte helt fel.

Nu ska jag försöka få min lilla älskade ödla att äta upp sista syrsan som springer runt i terrariet så jag slipper gå och kolla hela tiden om den är kvar. Jag kan ju inte tämja min ödla så länge det springer runt syrsor där inne?! glöm. bläeh.

Kommentarer
Postat av: amanda

haha jajamen ;D

jo det är najss juu, eller kanske inte just det men samhällskunskap äger! iaf nu.. i högstadiet sög det men nu äre cpintressant och vi har sötaste lärarn också :D

ja, fast nu snart idol hehe

2008-09-18 @ 19:45:14
URL: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: amanda

haha jo nu äre superkul ju! våran lärare är helt söt, typ halvkort med skjorta, nörd-tygskor (som jag har ett par nästan likadana själv hihi) och typ svarta byxor, kortklippt hår och tjocka svarta fyrkantiga nördglasögon, sen läspar han liiiite också. SJUKT härlig är han :D sådär nördsöt och go! och allt blir ba så intressant då för han är duktig på att berätta och så :D sen har vi ju massa intressanta delar i samhällskunskapen nu i gymnasiet, typ politik! typ ideologier, rättssystemet, ekonomi! sjukt najs :D

2008-09-18 @ 19:52:00
URL: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: amanda

men fråga om orden så säger dom ju vad det betyder ;)



ja :] najsjsjjs

2008-09-18 @ 19:52:31
URL: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: Angelica L

Ja visst är den :D

Din blogg var mysig!

Ha en fin dag :D

Kram

2008-09-18 @ 19:58:45
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Postat av: Elina

sv: Jag vet, hunden som är på bilderna i din header är också jättesöt!:)

2008-09-18 @ 21:03:26
URL: http://denfinasteelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0