#237 - Måndag

det var ganska så jobbigt att kliva upp halv 6 imorse, hehe men jag klarade det!=D somnade så sent igår, det är det som är så jobbigt med måndagar.. Aja idag på praktiken så fixade vi till inne i ett rum som dom hade massa skrot o DAMM var det massor av! uschhh! Sen så flytttade vi över en höna till en annan box, hon mår inge bra alls, och skulle avlivas, stackars höna! :( Hon låg som bara där, och andades jättedjupt.

Vi matade alla djuren, letade efter syrsor som gömt sig lite här och var inne i djurhuset, vägde marsvinsungar och så. Sen så fick jag vara med när några hade lektion i agility, det verkar så sjukt kul=) Om jag skulle få vara med på den lektionen nån fler gång (kanske på fredag) så sa han att jag skulle ta med mig Vida, så får hon leka lite hon med;D Det blir säkert kul=)

Jag kom hem ungefär halv 4 från skolan, käkade middag och sen så for vi på willys, jag köpte cheezballz! Det är såå gottttttttt=) hihi sitter och kollar på mannen som talar med hundar, sen så ska jag kolla lite på 2½ men och sen så ska jag gå och lägga mig och kolla lite på southpark!


må du vila i frid!


liten marsvinsunge!=)


MU!


oscar :]



min supergoa milkshake med jordgubbar som jag gjorde igår! ;D


han ba älskar att bli kliad på nacken!=D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaha vad spännande :) Sov gott.

2008-09-02 @ 00:25:28
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Elisabet

ursöta små djur!!!

synd att hönapöna inte orkade mer...



Ha det bäst

Kram Elisabet

2008-09-02 @ 14:54:42
URL: http://d2spirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0