#350 - sådärja!

Nu har jag packat ner allting som ska med imorn. Ja för en gångs skull så gjorde jag det dagen innan istället för dom 5 minuterna jag brukar ha på mig på morgonen innan bussen går.
Så nu har jag packat täckbyxor,  vatnar, halsduk, lunch och vidas fodrade väst.. Ja den får hon ha på morgonen när vi far då hon jämt sitter och skakar när vi väntar på bussen, ser ut som att hon ska explodera när som helst. haha nej hon gillar inte kyla, tur att hon gillar att bära väst då.. För hon ska ju såklart med till praktiken imorn!
Jag hoppas på att jag får spåra lite imorn.. kanske med Luna eller Hera.. vore kul=D men nuu ska jag inte hoppas för mycket;D heheh.


På en vecka ska jag lära vida att gå fot och gå fint. JA wish me good luck!
nu ska jag läsa boken "äcklig" och sen försöka sova... wish me good luck.. eh

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0