#348 - färga hår!

Jag och Amanda for på frasses och käkade,
kände att jag VILLE äta idag, och det måste ju firas med mat från frasses såklart! hehehe.
Sen så blev det att fara till willys och köpa hårfärg. Vi skulle egentligen bara köpa hårfärg åt amanda men slutade med att jag också köpte.. det blev en brun färg med rött i, alltså skulle det skifta rött. plus att det var en färg mörkare än amandas hår.
men eh, ja resultatet blev inte så mycket mer annorlunda.. blev väl en aning mörkare på amanda, plus att det skiftar liite mer rött.
och på mig blev det typ samma färg och skiftar lite rött.
hade hoppats på lite störra förändring på båda faktiskt. men ja såhär blev det=D  inget att göra åt det nu liksom!


frasses<3


före


efter

Man ser ingen stor skillnad, bara lite mer rött=) (plus att det är mobilkort, dålig kvalite)


här är då färgen!

Kommentarer
Postat av: juuliaaao

mums, gott me frasses<3 :]

2008-11-29 @ 23:50:46
URL: http://juuuliaao.blogg.se/
Postat av: tezza

hehe okej :P

tkr verkligen inte att kevin elr robin är det ;p

båda ser ut som två bögar och sånna "idoler" har vi redan :)

2008-11-30 @ 15:23:04
URL: http://ttezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0