#343 - klasses julskiva

teddybjörnen fredriksson har varken rumpa eller nos,
farsans golfbag togs i morse, plus hans silvergråa porsche,
varför blir en råtta aldrig riktigt mätt?
Min värld är grym och orättvis jag deppar dagen lång,
ett råttkräk är den enda här som ler.
En dag jag kalla på polis med bössa och batong,
men den polisen han finns inte mer.

Hon åt gift men mådde toppen, slöt min råttfällsapparat,
aldrig nånsin mera flyger syrrans gröna undulat.
Råttan slöt min cocacola stal mitt foto på Carola,
varför blir en råtta aldrig riktigt mätt?


japp, sitter här och diggar klasses julskiva. Har letat över hela internet känns det som efter sångerna, men jag hittar dom inte?! jag som ville lägga in en video, men aja, jag får nöja mig med att lyssna på skivan som jag har här hemma. Är alldeles för lat för att lägga in en låt på youtube också.. kanske blir att göra det när jag känner att jag orkar..=D 

Nu blir det att göra precis ingenting, kanske kolla på tv. Vill bara sova tills jag mår bra igen. fast det går ju inte.
Ikväll är det idol iallafall, superbra. Då har jag nåt att göra.
Tobbe ska ta hit folk ikväll och sitta och dricka. Han ska inte ha fest säger han. Själv ser jag inte skillnaden.
MÅ ALLA BLI SMITTADE MED MAGSJUKA! så att jag kan få vara lite skadeglad nångång. japp jag känner mig ond.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0