#339 - magsjuka?

Skulle precis sova igår. Mådde inte sådär jättedåligt, och helt plötsligt så kände jag bara att nu jävlar måste jag spy!
okej kanske inte, jag kände hur jag började må mer illa och försökte tänka på annat och blev så satans förbannad när jag kände hur mina ben började gå mot toan. okej jag tänker inte ta allt detaljerat. för eran egen skull. (och min)
så ja, klockan var väl ungefär halv 1, och vid 4 kände jag att jag kunde gå tillbaka till soffan. kunde dock inte sova. somnade halvt vid halv 8 och vaknade helt vid 10. (kan man säga så?)

Nu känner jag inte att jag måste spy, hoppas jag inte behöver göra det igen. Men jag är gaaaaaaaaaanska mycket hungrig! men jag vågar inte äta.. inte än.. sooon.. very sooon.. kanske.

Nu ska jag kolla på tv, hejs!

Kommentarer
Postat av: ISA - VINN SÖTA LÄPPGLANS!

sv: Åh, vad kul!!=) Jag skadade mig också:( trillade ner för en stentrappa och skadade ryggen, men det var nästan 2 år sen... tyvärr inte helt bra ännu!



Ha en toppendag!

KRAM

2008-11-27 @ 14:22:45
URL: http://isasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0