#337 - nyttigt är gott?

precis som igår så blev det hemmagjord gröt till lunch.
wtf?! och ja du hörde just rätt!
testade göra hemmagjord gröt.. är inte ett stort fan av gröt men mätt blir man!
japp och nu sitter jag här med min hårdbrömacka med ost och paprika plus mitt kokta ägg vid sidan om.
EH? vad händer med mig? jag vet inte. man tar väl var man har hemma, inte sant? plus att paprika är det godaste som finns. nyttigt är gott? inte alltid. men oftast mycket mättande. nu ska jag äta, kolla på tv och be till gud. nej det ska jag inte. men jag ska hoppas på att jag inte blir sjuk på nåt äckligt sätt.

Kommentarer
Postat av: ISA - VINN SÖTA LÄPPGLANS!

sv: Jättesöt!=)

2008-11-26 @ 22:54:47
URL: http://isasstyle.blogg.se/
Postat av: du vet hon med adhd

be till gud nu istället han hör bönerna bättre innan man lägger sig för att sova

2008-11-26 @ 23:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0