#336 - usch..

mår illa.. har inte ätit middag men känner inte för det.. mår så illa.. har mått illa lite fram och tillbaka hela dagen men nej nu fåre fan vara nog! jag tänker inte bli sjuk! inte nu! isånnafall på fredag kväll (helst inte). Men imorn har vi prov och jag tänker fan inte ha pluggat i onödan.
Om det finns någon så kallad gud så visa att du har lite vett i skallen och gör så att jag mår super NU, tack!

för övrigt så har jag svårt att bestämma mig över om jag ska se på busted eller på simpsons.. båda programmet börjar klockan åtta. Vädligt jobbigt! men jag känner inte för att tänka nu. och endå så måste jag snart fortsätta med pluggandet.

näe, innan dess ska jag fortsätta stirra på den svarta tvn som visar en liten text där det står "ingen signal", eftersom jag är alldeles för lat för att byta kanal. HejS!

Kommentarer
Postat av: n' en skön lirare

Jag älskar sommaren! Snö får de gärna va på julafton:)

2008-11-26 @ 18:44:07
URL: http://fuckju.blogg.se/
Postat av: n' en skön lirare

Jo jag med, och att den inte regnde bort! :)

2008-11-26 @ 21:01:48
URL: http://fuckju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0