#335 - myssnö!

Idag så har vi varit ute lite i snön igen, det är inte så kallt idag så det var ba mysigt :D och vida grävde ner sig i snön och sprang som vanligt. Blev ingen skola idag. Somnade faktiskt ganska fort igår, somnade före 12, men vaknade upp vid 2-3 och kunde inte sova.. helt sjukt.. sen vaknade jag med feetaste huvudvärken och pratade i sömnen.. läskigt.. och natten kändes vääääldigt lång..
har fortfarande ont i huvet och är alldeles slut i kroppen fast jag inte gjort nånting.. men näe.. jag ska till skolan imorn och ska plugga ikväll.. blir nog bra på nåt sätt.. hm.. aja, här är lite videos på vida och lucy från idag, lite ljusare bilder än förra gången.. =)




som ni ser på videosanra så följer lucy nästan ba efter mig, hon springer inte runt o leker, för jag har ju godis, det är viktigare :) haha

den här var jag bara tvungen att ladda upp för att vida fick såna söta vita ögonbryn på den! haha önskar att jag tagit ett kort!

Kommentarer
Postat av: n' en skön lirare

Jag gillar ine snööön :(((

2008-11-26 @ 17:50:53
URL: http://fuckju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0