#330 - gremlins!

jag har laddat ner gremlins!
okej jag tror nog att jag kommer tycka att den är dålig nu.
den kommer förmodligen se jättefake ut osv.
men jag tycker förtfarande att gizmo är så söt! =D
var huuuuuuuuuuuuuuur länge sen som helst jag såg filmen,
jag kan inte ens förstå hur jag minns vad den heter.
men ja, den ska jag se nångång snart nu när jag har den! =D najs.

blev ingen praktik idag. Försovde mig en aning, sen så skyndade jag mig upp, letade efter mitt headset, kunde inte hitta det. leta efter varmare vinterskor, kunde inte hitta det. sen sket jag i det, var påväg till bussen, men hittade inte mitt busskort. WTF!?!
det var meningen att jag skulle stanna hemma idag. damp fick jag och ringde till min handledare. men ja, det var okej. har endå knappt sovit nåt inatt. hru trött som helst. hejdå.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman, hur e läget förutom att du försovit dig? Hmmmm.....inte bra! Här i Sthlm är det fortfarande en massa snö och det snöar fortfarande, snart är alla helt insöade här nere ;) Tänker på dig o saknar! Puss!

2008-11-24 @ 17:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0