#317 - hello?

Nuu så är man hemma, äntligen. och snart så ska man iväg igen, för snart är det skola, och dagarna går så satans fort.. eh. jaha.
Idag så fick jag spåra med lillvovven krille. han va inte så duktig. meeeeeeeeeeeeeeen det gör inget, han är gammal, lat och senil =D dom har inte spårat med han på ett bra tag, så ja, han var endå ganska duktig om man tänker på att han egentligen inte ens borde komma ihåg vad han ska göraa..
Ja, och sen så fick ja renskriva lite papper, såga lite och sånt tråkigt.
Vi kollade på en film om brukshundar, jag redovisade min läxa. sen inge mer. nu är jag hungrig!! hejda


min webcam kommer inom en snar framtid bli min bästavän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0