#309 - praktik

tjohoo, kom hem från praktiken för ungefär en timme sen. Idag var det faktiskt roooligt. Först så gick jag och ida ner till en källare och tränade ozzy. Han är rädd för källare och för trappor, men nu börjar han bli riktigt duktig!=)
Sen så tog vi en promenad med ozzy och hera. Blåste vääädligt mycket, men vi överlevde!=D
Efter det så var det tags att trimma ozzy! han blev lite kal på ena örat, hehehe. Men annars så blev det fint! Sen kammades han också och sedan duschade ida honom. Då kammade jag igenom Heras päls och sedan var det hennes tur att duscha. Ja sen gjorde vi samma sak med tjära, hon fick trimmas, kammas och duschas, och sen fick Luna kammas och duschas.
Sen var det nästan dags att fara hem, men innan så for vi förbi på strandvallen och städade=)

Är sjuukt trött nu! Blir att stanna hemma ikväll, kolla på idol och sen bara taree lugn. Är ganska säker på att jag kommer att somna tidigt ikväll. Men jag känner att jag behöver få sova ut nu!
Nu ska jag kolla runt lite på bloggar!

ha en trevlig kväll allihop! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0