#306 - candy mount'nnn charliiie

Tjoho, sjukt trött idag. Aja. Var i skolan idag, hade först nån bajslektion som icket är värd att nämnas i detta album.
Sen hade vi idrott. och ja jag var faktikst med idag! hihe, hade badminton, jag och Daniella körde mot jonas och albin. vi vann, såklart! haha. ja sen så hade jag bild, söög, jag tänker byta. vill inte ha bild. fattar ju knappt vad jag ska göra heller eftersom hon snackar så konstigt läraren. aja, får jag inte byta så kommer jag inte vara där. Stod ut 2 timmar av 3timmar och 20minuter. Vem orkar ens sitta och ha bild så länge??.
Aja sen när jag kom hem så satt jag lite vid daatorn, sen åt jag middaag, sen somnade jag och vaknade för typ en timme sen. Men jag tror nog endå inte det blir så svårt att somna inatt, är fortfarande sjukt trött.

Nu måste jag ut med hundarna och sen ska jag nog lägga mig i sängen och se på tv! Hur trött som helst. blööh.


gillar fortfarande mitt underbara program som följde med min fina kamera!

Kommentarer
Postat av: Angelica

men tack så mkt så ska jag dra till med nåt klicheaktigt att jag hatar det hahaha läget med dig då=)

2008-11-13 @ 21:45:56
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0