#98 - Zlajmieh

Zlime tittade ut



Åt lite mat



Sen så ville hon komma ut lite



och det fick hon också



Sen badade hon smått



ja och sen var det läggdags igen



Det var ju roligt att hon ville komma fram nu lite på dagen,
men frågan är om det är roligt för hon? jag menar sådär
ser en typisk dag ut för en ödla. Men vem vet, hon kanske
tycker det är roligt.


Ikväll tror jag att jag ska göra om och göra lite fint i hennes
terrarium, vet inte än hur jag ska göra, men jag får se, har
en lite idé på hur jag tänker göra, fast jag vet inte rikttigt hur
det skulle bli, men jag får testa=) , det kanske går. Får väl
kanske lägga in en bild sen på hur det blir omdet blir nå
bra=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0