#97 - hallåj igen.

Dagarna går så fort så att man knappt hinner med.
För ett tag sen så skjutsade jag tobbe till obs, han
tjatar ju så och nu vart ja less och skjutsade han.
Sen så satt jag där ute o fröös. Men nu äre varmt
igen, Lucy ligger och värmer mina fötter :)

Imorn så är det Fredag, igen! Har en känsla av att
det kommer gå ganska fort till sommarlovet. Brukar
kännas som att tiden går skitsakta när man längtar
efter något, men icket nu. Men det är ju bara bra, så
jag klagar inte! haha.

Nu är min lillflicka och trampar på sin mat, hon försöker
klättra ur sitt terraium, hon vill komma upp. Men hon får
inte komma upp nu, för jag sitter o skiiiiveer=) haha, ska
ta upp hon en sväng sen innan jag går och lägger mig.
Fast då kommer hon bara "tjata" ännu mer. Men endå.

Marko äter som en galning just nu, han var tydligen
skithungrig, visste inte ens att en sköldpadda kunde orka
så mycket^^ han hinner inte ens tugga, sparar allt i munnen,
han är så ivirg. haha

Näe, nu ska jag gå och göra något tills Scrubs börjar.
Ha det bra, pusshej!








Puss=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0