#93 - hallåj

Sjukt härlig dag det har varit endå, fast det har kommit lite
moln nu och då. Zlime har just fått mat också, hon var
hungrig, gick och åt direkt,  hon ska börja ömsa nu också.
Ikväll så blir det att skriva nåt om typ Genetik, tar ju inte så
lång tid, sen så blir det väl att kolla på tv om det är nåt bra=)

Hoppas att det är lika fint väder imorn också, så härliiigt att
vara ute, har suttit ute hela dagen känns det som och nu har
jag ont i huvet, blä. jag har jämt ont i huvet.


min soffa som jag fick
utav grannen, passade
perfekt inne i mitt rum=)


Rosa leggings, från H&M
29,50 kr.


Min nya mobil, lite dålig
bild men så ser den ut.
Sony Ericsson W910i


Mums ;)


Kommentarer
Postat av: amända

likadan mobil som jag fick i julklapp ;D

2008-05-31 @ 20:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0