#91 - pluggg

På svenskan så håller vi på att skriva om sagor och sånt. Så jag har tillbringat det mesta av min kväll till att måla bilder och klippa ut, men nu orkar jag inte mer och har jätteont i huvet. Sen så måste jag skriva om Ljuset också, fysik. Bläe, men det går nog snabbt tror jag. Det är ju inte så svårt att skriva om det heller.
Om jag hinner ska jag fixa en till sak, Men det är bara om jag hinner.
Sista inlämningsdagen för grejjer som man inte gjort färdigt är imorn, så..

Det betyder ju att det snart är sommarlov! ängtar längtar längtar!
Jag tror jag vet vad jag ska ha för kläder på mig på skolavslutningen, men jag har inte bestämt mig om det blir det ännu, jag får se om jag hittar nåt annat=)

Jag har beställt en ny mobil nu också, wiie.. sitter med min gamla mobil nu för att min mobil har gått sönder.. Men nu så har dom skickat iväg mobilen som jag har beställt så förhoppningsvis så får jag den imorn eller på onsdag. Den e rööd och fiin ;D haha.
Man får med minneskort också, men eftersom att jag redan har ett så ska jag sälja det jag får med. Om det är samma sorts minneskort de vill säga.

Jag tänkte först köpa en rosa mobil, men sen så hittade jag den här och den var typ mycke bättre och kostade inte så mycke mer. Så det blir nog bra. Är ungefär samma modell också som den rosa var=)
Jag köpte med abbonemang och får gratis sms varje månad, sen så får jag ringa för pengarna som jag betalar varje månad=D Så egentligen så tjänar jag på det, eftersom att nu betalar jag ju 300 kr för gratis sms, eller just nu är det 200 men..
och det är ungefär det avbetalningen går på.

aja nu ska jag kolla på tv och kanske gå och försöka svälja en alvedon.

häjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0