#89 - kulturnatta!

Kom just hem från kulturnatta. Vart typ mest kul på slutet
men neej då måste jag hem för jag hade inte råd med
nattbuss. bläe.. Tomas Di Leva var där, haha eller hur man
nu stavar, lyssnade på första låten och sen så gick jag och
kollade på Afasi och Filthy. Intee heelt fel. sitter och lyssnar
på dom nu också. hihi. Träffade massa folk där också som
man inte har sett på ett tag, det var ju också kul. Men jag trodde
att det skulle vara mycke roligare än vad det var. Det var så
mycke folk så det blev typ bara jobbigt att vara där. For ner vid
6 också, så jag blev lite less.

Nu ligger Lucy och gnäller här på golvet, hon vill att ja ska klia
henne, börjar man klia henne så får man aldrig sluta. haha

Sitter och kollar på Melodifestivalen nu, det ser ut som att
Russia kommer att vinna, det är bra, för han va iallafall
snygg.

hahahhaa björn presenterar sverige nu. hahaha jag dör.
han är så rolig.
12 points goes to.. sweeden.. haha no, no i cant vote on
my on co..cont.. 12 points goes to norwaay.

blö, nu ska jag kolla på de här :) hoppas alla haft kul idag.

häjs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0