#88 - häärligt!

slutade typ 20 i 11 idag, inte helt fel.
Först så hade vi musik, jag gjorde färdigt
mitt prov, klarade allt, så det var ju bra! sen
så spelade vi lite och sen efter det så hade
vi so. Vi har haft kandidater på so;n och idag
var deras sista dag, så dom bjöd på fika och
godis. mööms. och efter att dom bjudit på det
så slutade vi. Så det blev en kort dag idag!


Sen vid 3 så ska jag och Tove fara ner på stan.
Ska köpa avslutningskläder och skor. Hoppas
bara att jag hittar något då. Måste förbi pappa
också och hämta pengar. Men det kan jag ju
göra vid 2-tiden.

Näe nu ska jag njuta lite av min extra timme ledighet. haha

hoppas ni får en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Tack för att du röstade igår! Resultatet finns nu i bloggen :) Hoppas du får en fin lördag, händer det något särskilt idag kanske? :)

2008-05-24 @ 11:56:27
URL: http://exxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0