#87 - Torsdag

Igåår så gjorde jag nog inget speciellt, fick inte igång min moppe då,
skulle typ köra till tezza med hon och sanne och sen till konsum, men
min jävla moppefitta gick inte igång, så då fick tezza skjutsa mig. Fast
nu funkaren igen.
Sen på kvällen så kom Tove förbi och vi kollade på tv och spelade nå
spel o käkade choklaa, iallafall jaa ;D

Idag så har jag vart i skolan bara och sen vid 6 så skulle klassen fara hem
till våran idrottslärare och käka pizza! jag körde moppe dit. Det va gottt me
pizza men ja fick jätteont i magen. Sen efter det så spelade alla brännboll.
Jag var inte med pågrund av att jag hade så ont i magen. Jag gick in istället
och käkade kladdkaka med grädde, efter det for jag hem.

Jag ville inte vara kvar där så jättelänge eftersom att jag inte hade sådär jätte
mycke kläder med mig och det blir fortfarande svinkallt på kvällarna. Så jag
for hem vid 8.

När jag kom hem så kollade jag på slutet av Sanningens ögonblick och nu så
sitter jag här :)

men nu ska jag nörda mig lite och spela lite på datorn,

häjjs!

Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Vad härligt! :) Här är det bara plugg... Rösta gärna på modellbilderna som ligger ute i bloggen nu! :) Hoppas dagen blir fin!

2008-05-23 @ 09:09:07
URL: http://exxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0