#86 - Tisdag

Idag så har jag fått in en soffa i mitt rum också! Det vart
skitbra=) Fick grannens soffa eftersom dom hade köpt
en ny. Deras katt smet in ett antal gånger också, såg
han första gången i min säng, vart skiträdd. haha. och han
spanade in min lilla ödla! ajabaja :)

Sitter hos mamma just nu, blir att jag sover här inatt, eftersom
att klockan hann bli så mycke när vi skulle in me soffan och allt,
ville ju se hur det blev.
Vida vart alldeles galen när vi hämtade soffan, tror det blev för
mycke för henne, en katt, deras lilla valp och soffan som lukta
katt.

Sitter och kollar på Eurovision contest just nu. Fan vad dåliga alla
är, nästan alla. Många av dom iallafall. Han som sjöng för Russia
var megasnygg. haha fast han sjöng inte lika bra. Det suger att
själva finalen är på lördag, om jag inte såg fel (?) , för då är det ju
kulturnatta också, så man hinner inte se finalen. Men jag går nog
hellre på kulturnatta. Brukar väl vara repris dagen efter eller nåt.

Imorn så har vi sista bildlektionen. jaaaah! härligt. Och på torsdag
ska vi typ till min lärare och käka pizza. hähähä. Det blir inte helt
fel. Veckorna går så satans snabbt men endå så går tiden skitsakta,
jag fattar inte riktigt hur det går ihop.

Hoppas det blir fint väder snart, är verkligen less på det här vädret nu,
känns inte som att det är i slutet på maj, snarare mitten på april eller
nåt, blääe.

Just nu uppträder Greece, vill ha hennes klänning! Roosa o skitfin.
Och nu kom jag ju på att jag måste skaffa mig kläder till skolavslutningen!
Har inte bestämt mig än om jag ska ha klänning eller inte, jag får se.
Får fara ner på stan på fredag eller nåt och kolla om jag hittar nåt. Ska jag
ha klänning så måste jag hitta några snygga skor till också. För det har
jag inte, inga som passar till klänning typ.
Jag har iofs ett par vita, men dom är förstora. Köpte dom i stockholm förra
året, blev helt förälskade i dom en dag när jag var på stan här i Umeå, men
jag köpte dom inte, men ångrade mig. Sen såg jag dom i stockholm och då
var jag så illa tvungen att köpa dom! haha. Men så köpte jag ju förstor storlek.
wie.

Näe nu ska jag börja avrunda. Ska snart gå och lägga mig på ett tag och läsa
lite Genetik, prov imorn, önska mig lycka till! haha,

häjs!


Kommentarer
Postat av: Tobias

aaamen tyyyyp haha :P

2008-05-21 @ 18:58:41
URL: http://www.anser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0