#85 - Måndag

Jaha, så var det skola igen. Längtar verkligen till sommarlovet nu. gahh.
Idag så har jag hunnit vara lite med Tove också, spelat wii.
Annars har jag inte hunnit göra så mycke mer, ska plugga lite efter maten
och sen så kommer pappa och hämtar mig.

Han ska kolla moppen också, det har blivit nå krupp, den vill inte starta.
Så arg jag blir. Jag hinner bara få den så händer det nåt. Så vr det förra
året också.

Kanske inte kan blogga så mycke den här veckan. Är ju hos pappa och
jag vet inte om jag har fått tillbaka mitt internet där. Får väl se det när jag
kommer dit.

Och vars är soolen? Idag har det haglat som bara den. Blä, gjorde nästan
ont när man var ute. skitväder.

Igår så upptäckte jag att min lilla ödla, Zlime, är en flicka! Vad gör man då?
Hon kan ju inte heta Zlime! Eller kan hon de? Jag vet inte. det blir konstigt.

Nu måste jag gå, har så ont i huvet. Häjda:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vars var du idag? :O

2008-05-19 @ 18:58:26
URL: http://ttezza.blogg.se
Postat av: Jennie & Exxa

Tack sötis :) Vad händer idag?

2008-05-20 @ 13:23:41
URL: http://exxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0