#84 - tjoho

Igår så hämtade jag ju moppen, så härligt att slippa gå. haha
skulle skjutsa mamma till statoil också, så blev vi stoppade
av polisen. men typ bara för att dom måste göra nån såndär kontroll.
typ kolla om jag druckit och förarbeviset.
det var sviinkallt att köra sen på kvällen, men jag hade klätt på mig ganska
mycke så det kunde varit värre..
Var med Tove också, hon for hem vid 12.
först var vi hemma hos hon ett tag och kollade på tv, sen så for vi till mig
en stund.

Ikväll så är det sanningen ögonblick.  Det känns som att det är hela tiden,
veckorna går så fort. haha.

meen nu ska jag kolla ltie mer på gossipgöörrllll,

häjs!

Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Jaa så kände vi också när vi åkte ner för att titta och kom hem med Exxa samma dag :)
Vad händer ikväll?

2008-05-19 @ 09:40:28
URL: http://exxa.blogg.se
Postat av: T`

sanningens ögonblick är ju skitbra :D

2008-05-19 @ 11:34:32
URL: http://AINARIEL.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0