#83 - sool

Idag så är det sol och fint ute:) fast det är fortfarande kallt.
Men sitter man stilla i solen så är det dugligt varmt iallafall=)

Jag och Tove somnade väl vid 5 - halv 6 inatt. Vi skrämde upp
varande rejält.. uscha..
Senare idag så ska jag fara och hämta moppen också, Tove har
sin cykel här så när hon kommer och hämtar den så ska hon skjutsa
mig till östra, sen så blir det att hämta moppen. Pappa kom just förbi
här och tog min hjälm dit, så att jag slipper bära på den, det blir bara
jobbigt. Men nu så är moppen fulltankad och allt, najjs, fast mätaren
har typ gått sönder, men skitsamma=) jag vet på ett ungefär hur långt
jag kan köra innan jag behöver tanka.

Har ingen aning om vad jag ska göra ikväll. Får se vad det blir för något.
Ska väl kanske vara med Tove, tror nog det blir så.
Får se om det är nån bra film på tv ikväll också eller nåt=)

Men nu ska jag kolla på tv och äta något, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0