#81 - mööms.

Idag när jag kom hem från skolan så satte jag mig och pluggade lite med
svenskan. Sen så kollade jag bara på tv. för typ en timme sen så gjorde jag
och tobbe chokladkaka. muuuums.. fast den är typ fortfarande varm och geggig.
Så det bir väl att äta lite efter maten eller nå.

Idag ska vi äta tacopaj. kommer äta tills jag döör är så sugen på nåt sånt just nu.
och efter eller före maten, beroende på när pappa ringer, så ska vi fara och köpa
en ny hjälm till moppn. Vill att det ska va lite silver i den helst. Eftersom min moppe
är silver, men sen så spelar det inte så stor roll vilka fler färger det är på hjälmen.
 
Nu sitter Tobias och spelar wiii, och skriiker massa som om han tror att jag lyssnar.
och nu sjunger han. Men ska kolla när han spelar nu=) hääjs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0