#79 - Torsdag

Idag så har jag varit i skolan, vi slutade halv 2, så det var ganska skönt.
Sen när jag kom hem så pluggade jag lite svenska, vi håller på att
skriva sagor och sånt så det är rätt så kul faktiskt=)

Sen så vid 10 i 4 tog jag och Sanne bussen ner på stan. Först så gick
vi in på Åhléns, då köpte jag en concealer. Den här fick det bli;



Hade inte provat den förut, men den var skitbra=)

Köpte en concealer förut också, sist jag och Tove var på stan, men då GLÖMDE jag den på
Mias grill. lyckat. hehe
men nuuu så har jag köpt en ny! =)


Efter det så for vi till dansen. Det var sista danslektionen den här terminen.
Vi gick typ igenom alla danser vi haft den här terminen, det var rätt så kul=)

Nu ska jag kolla på Sanningens ögonblick.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Micke & Exxa

Ohh, border collie och stövare i en och samma, då är hon en livad krabat antar jag? :)

2008-05-15 @ 21:36:23
URL: http://exxa.blogg.se
Postat av: Micke & Exxa

Det finns en länk att klicka på, den dök upp på den speciella inloggningssidan. Alltså inte på www.blogg.se. Bara klicka på den och flytten börjar typ :) Hoppas du förstod vad jag svamla om, lite seg i huvudet efter 13 timmar på jobbet :)

2008-05-15 @ 22:08:53
URL: http://exxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0