#78 - tröttt

Jag är hur trött som helst. Vill gå och lägga mig nu men
endå inte, för jag vill se scrubs. Men om det är nåt avsnitt
som jag redan har sett så kommer jag bara att ångra att
jag inte gick och la mig.. så jag har typ beslutsångest..
nästan.. haha

aja imorn är det torsdag och sen så äre heelg..
Imorn har vi sista danslektionen den här terminen
också, hon sa inte vad vi skulle göra, det skulle typ
bli en överaskning. Hoppas bara att det är nåt kul då. =D

Jag gav just lilla zlime mat också, men jag är fortfarande
livrädd för hans mat, jag måste börja mata han själv snart,
hela tiden, så att jag vänjer mig vid dom där små krypen som
han äter, annars så kommer jag ju aldrig att vänja mig vid
dom.

Näe nu ska jag gå och kolla på tv tills scrubs börjar, om jag
inte bestämmer mig för att sova istället.. pusshaaj

Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Gullig du är :) Vad har du för ras?

2008-05-15 @ 08:24:58
URL: http://exxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0