#72 - Runaway bride

FAN VAD BLOGGGEN JÄVLAS!!

Sitter och kollar på Runaway bride, har faktiskt inte
sett den förut, tror jag.. jag känner igen den lite.
men ja jag vet inte..
Såg just att filmen är nästan 2 och en halv timme lång.
Men det är ju typ bara en timme kvar nu så.. hehe hade
jag sett i början att den var så lång så skulle jag nog
inte orka se den, såg iofs inte början heller för att
jag var tvungen att kolla på mannen som talar med hundar.


Jag tror nog att jag ska ta och kolla på filmen nu så att jag
inte missar en massa, hoppas bara att det här inlägget
går att spara nu för bloggen är ju som den är.

häjda

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag har nog aldrig lyckats kolla på hela den filmen :D

2008-05-12 @ 22:50:18
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0