#71 - pizzaah

Jag cyklade till Tove för att vi skulle fara på nåt möteblaha,
jag vet inte, ungdomsråd. vi for dit men for hem igen innan
 det hann börja, det var typ ba massa.. ja skitsamma vi for
iallafall därifrån, sen så bestämde vi oss för att fara på pion,
så vi for och hämtade pengar och for sen och käka=) hon
köpte kebabtallrik och jag kebabpizza. Nu känns det som att
jag håller på spricka.. blööh..

Tove; orkar du följa med hem till mig sen?
Jag; näe jag orkar fan inte, inte ikväll.
Tove; jojojojojojojojojojojojojojojojo
Jag; neee..
Tove; jag har sagt jo fler gånger.. 
båda; NENENENENENENENE
JOJOJOJOJOJOJOJOJO

gapskratt.

så jävla omogna vi måste sett ut.. haha

Nu så ska jag lägga mig och viila min stackars mage..

 häääääääääääääääääääääääääjjjjjjjs!

Kommentarer
Postat av: Nelli

hii :) hälit!

2008-05-12 @ 21:01:19
URL: http://ennellimedi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0