#69 - vill sova igen!

Inatt drömde jag att jag var i Paris! Jag var livrädd när vi skulle flyga dit,
för jag hade aldrig åkt flygplan så länge.. sen så minns jag att nåra som
satt brevid oss i flygplanet gömde ett av sina barn typ för att de barnet
hade dom inte betalat för och han var typ inte välkommen i sverige..
helt sjukt. Sen när vi kom fram till Paris så for vi och käkade på frasses!!
haha, och vi for till Paris på nyårsafton, och sedan på kvällen så var det
inge fyverkeri och jag vart asbesviken, sen så börjaade snöa asstora
snöbollar, fast jättemjuka. Jag vill sova igen! Fastän det snöade i
drömmen.. bläeh, jag var ju endå i Paris! haha.



Näe nu måste jag göra mig iordning till skolan.. hääjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0