#68 - Sanningens ögonblick

Jag tycker faktiskt att tjejen som var i programmet idag fick enklare frågor än vad alla tidigare har fått, hon fick inga som var jättesvåra att tala sanning på. Två av frågorna på slutet kanske var lite jobbiga, men det var allt.
Sen så fick man ju se lite av dom frågor som sista killen kommer att få svara på, och dom verkade ju mycket jobbigare än vad hennes frågor var. Men det var roligt att någon vågade gå så långt som hon gjorde, alla andra har väl bara kommit till 75? eller? aja. Det är iallafall alltid lika spännande att kolla på=D

Började svettas asmke för ett tag sen, vet ej varför.. så jag var tvungen att gå å duscha, det är fortfarande skitvarmt.. jobbiiggt.. Sen så har vi lagt in lite mjölmaskar till Zlime nu också.. Men han har fortfarande inte ätit någon, han har varit där och nosat och slickat lite på dom, så han verkar lite nyfiken iallafall=) Jag får väl se om dom är kvar imorgon bitti..

Jag hoppas att jag får tillbaka min moppe på fredag,
det är så härligt att slippa gå om man ba ska till östra
tvärt eller nåt, då äre bara ta moppen så tar det typ 10
minuter fram och tillbaka istället för typ 40 minuter eller nåt ;D

Men nu ska jag gå och dricka vatten sen så blir det att gå och lägga sig och se på tv=)
Gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0